Maklumat dan Pertanyaan Tentang Program PKP

Salam.. Ingin saya nyatakan bahawa kemungkinan saya tidak akan men.. Update lagi tentang program UKM.. berkemungkinan.. kerana saya terasa perlu kembali saya memulakan penulisan yang telah lama ditinggalkan.. entah kenapa…

hakikatnya manusia keadaannya begitu..

walau bagaimanapun jika saya tidak lagi memasukkan lagi info terkini tentang PKP harap anda tidak berkecil hati untuk terus meninggalkan Blog ini mungkin kita masih ada sesuatu yang mungkin boleh diperbincangkan..

Apa yang saya ingin saya kongsikan hari ini ialah maklumat berkaitan PKP adalah lebih mudah anda terus melalui Facebook PKP kerana saya melihat Facebook PKP sering diupdatekan.. jadi saya merasakan tiada keperluan untuk saya pamerkan di blog ini…

Pun begitu jika anda mempunyai masalah atau persoalan mungkin saya akan cuba membantu..

Sila add atau like Facebook PKP… Facebook PKP : http://www.facebook.com/pkpukm

Sekian Terima Kasih..

2 thoughts on “Maklumat dan Pertanyaan Tentang Program PKP

  1. Assalamualikum ustaz..
    Saya nk tny tntang pengisian borang PKP..mcm mn saya nk isi bhagian pangkat yg kat rsult SPM..apa yg perlu saya letak..saya ambil SPM 2003..
    Satu lg..yg matematik.. Saya perlu plh yg mn..matematik salurab B / matematik saluran C… Tlng saya ustaz

Tinggalkan Jawapan

